
Skuteczny marketing- poznaj sprawdzone narzędzia pozycjonera!
Na co dzień wykonujemy wiele działań z zakresu szeroko rozumianego pozycjonowania. Ustalamy słowa kluczowe, śledzimy poczynania konkurencji, dbamy o naturalne linki, optymalizujemy strony internetowe i przeprowadzamy ich audyt. Nasza praca…

Copywriting- czyli jak pisać dobre treści w Nowym Roku?
Nowy Rok to czas wielkich postanowień. Decydujemy się na wiele zmian – można także pisać jeszcze lepsze treści. Copywriting to nic innego jak tworzenie ciekawych, oryginalnych i praktycznych tekstów dla naszych klientów. Jak udoskonalić…

Specjalista ds. pozycjonowania- co powinien umieć?
Specjaliści różnią się między sobą. Różni ich zaangażowanie, profesjonalizm, doświadczenie, a także kontakt z klientem. Nie od razu każdy stał się specjalistą. Każdy miał za to kiedyś swój pierwszy raz. Jeśli nie chcesz…

Boże Narodzenie – przygotuj się już dziś!
Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego to działania, które obejmują swym zasięgiem różne zadania. Jest to przede wszystkim jego promocja, angażowanie odbiorców, trafianie do właściwej grupy docelowej, linkowanie, jak i…

Google Post- lepszy kontakt z klientem i wyższa pozycja w wyszukiwarce
Ożywione kontakty z klientami to cel wielu marek. Nie bez powodu. To one sprawiają, że mamy większe zaufanie do produktów, chętniej je wybieramy oraz wzrasta reputacja marki. Istnieje wiele sposobów na zmniejszenie dystansu między klientem…

Teksty SEO – Poradnik dla Początkujących
W pozycjonowaniu stron internetowych bardzo ważną rolę odgrywają wartościowe treści. Możemy zadać sobie pytanie: wartościowe to znaczy jakie? Pożądane są treści oryginalne, niepowtarzalne, ciekawe i zaskakujące naszych odbiorców.…

Technicznie czy kreatywnie? Połącz swoje SEO działania!
Pozycjonowanie to działania wielotorowe, które mocno wydłużają się w czasie. Pozycjonerzy mogą podchodzić do tego zadania na wiele sposobów. Jedni są zwolennikami technicznych rozwiązań, inni natomiast cenią sobie oryginalność…

3 etapy promowania sklepu internetowego
Promowanie sklepu internetowego nie jest prostym zadaniem. Wciąż wiele osób uważa ten proces za niepotrzebny. W natłoku informacji i różnorodności biznesowej musimy jednak wyróżnić się na tle konkurencji. Promocja naszego sklepu…

Własna strona internetowa- podstawowe informacje
Podjęcie decyzji o założeniu własnej strony internetowej jest jedną z ważniejszych na początku funkcjonowania naszej marki. Obecnie nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie firmy, która nie miałaby zaprezentowanej oferty w internecie.…

Obowiązkowa check-lista pozycjonera
Pozycjonowanie jest działaniem trudnym i czasochłonnym. Stanowi źródło stresu zarówno dla pozycjonera, jak i właściciela pozycjonowanej strony. Stale zmieniające się algorytmy wymagają stosowania różnorodnych technik pozycjonowania.…