4 rzadko wykorzystywane techniki pozycjonowania- wypróbuj je!
Pozycjonowanie to absolutny must-have każdej strony internetowej. Rozpoznawalność i wysoka pozycja w wyszukiwarce to gwarancja sukcesu niejednego biznesu. Strony możemy pozycjonować na różne sposoby. Każdy z nich wymaga jednak czasu i cierpliwości. Ponadto, często konkurencja stosuje te same techniki, przez co nie dają one tak spektakularnych efektów. Dzisiaj zaprezentujemy kilka technik, które stosowane są stosunkowo rzadko, ale są zaskakująco skuteczne!
1. Baw się słowami
Rzadko wykorzystywaną techniką jest pozycjonowanie na synonimy. Wyszukiwarka jest na tyle inteligentna, że nie wyszukuje jedynie konkretnych słów, ale stara się odpowiedzieć na potrzebę szukającego. Oznacza to, że w wynikach wyszukiwania znajdziemy zarówno synonimy wpisanej frazy, jak i całe odpowiedzi na konkretne pytania. Warto pozycjonować przy użyciu tej techniki, ponieważ wyszukiwarka coraz bardziej intuicyjnie podchodzi do wpisywanych zapytań.
2. Bądź lepszy od konkurencji
Kolejna technika kierowana jest dla ambitnych pozycjonerów. Wykorzystaj martwe linki na stronie konkurencji. Sprawdź wcześniej zamieszczony content i przygotuj lepszy. Następnie skontaktuj się z administratorem informując o wygasłym linku. Zaproponuj własną, wartościową treść i czekaj na efekty. Technika ta do prostych nie należy, ale kreatywne działania zawsze przynoszą efekty.
3. Wykorzystaj moc Wikipedii
W artykułach dostępnych na Wikipedii znajdziemy wiele martwych źródeł. Ciekawym pomysłem na pozycjonowanie będzie ich odnowienie. Do wyszukiwania martwych linków dedykowane są odpowiednie strony. Następnie zapoznajemy się z pierwotną treścią i staramy się stworzyć alternatywny artykuł. Później czekasz tylko na akceptację.
4. Inspiruj się słowami kluczowymi
Dzięki temu, że wyszukiwarka jest coraz bardziej intuicyjna, wpisując podstawowe słowa kluczowe możemy zaobserwować różnorodne wyniki wyszukiwania. Wpisując interesującą nas frazę możemy zobaczyć sugerowane pokrewne tematy czy słowa. Wystarczy tylko dodać je do swojego contentu i gotowe.
To tylko kilka przykładów prezentujących kreatywne pozycjonowanie. Warto znać zarówno tradycyjne techniki, nowoczesne związane z mediami społecznościowymi jak i kilka ciekawych rozwiązań na kreatywne działania. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszamy do lektury kolejnych artykułów.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!