Co to jest RankBrain i jakie ma znaczenie dla SEO?

RankBrain to system oparty na technologii sztucznej inteligencji, który w 2015 r. został częścią głównego algorytmu wyszukiwania Google. RankBrain odczytuje słowo lub frazę, której nie zna, za pomocą swojej sztucznej inteligencji i…
,

Wizytówka w Google – Google My Business

Google My Business, to bezpłatna usługa Googla skierowana do biznesu, dzięki której informacje o naszej firmie pokazują się w wynikach organicznych w “Grafie wiedzy”. Zawiera wszystkie niezbędne informacje o firmie: godziny otwarcia,…

Nowości w SEO

Dziś prezentujemy krótki przegląd nowości w zakresie SEO Protokół HTTPS Z początkiem lipca 2018 roku przeglądarka Chrom zaczęła oznaczać wszystkie strony na protokole http jako niebezpieczne. Zmiany w wyszukiwarce grafik Google…

5 kroków zwiększających ruch na stronie www

Generowanie ruchu w witrynie jest kluczowym zagadnieniem w zakresie pozycjonowania stron. Im większy ruch w witrynie, tym strona ma szanse zająć wyższą pozycję w Google, a też większa ilość odbiorców zobaczy naszą ofertę. Co zatem…

Znaczenie ikon na stronie internetowej

Coraz częściej na stronach internetowych pojawia się więcej grafik, infografik i prezentacji. Ikony stanowią oryginalny element identyfikacyjny marki, ale także pomagają w interpretowaniu różnych zakładek. Najlepiej znaczenie ikon…

Nawigacja przyjazna SEO

Pozycjonowanie polega na współdziałaniu wielu elementów strony. Jednym z nich jest odpowiednio przygotowana nawigacja. Pozwala ona sprawnie poruszać się po stronie, bezpośrednio przenosi nas do szukanych podstron i pomaga w czytaniu mapy…

Regulamin sklepu internetowego – dla kogo, dlaczego warto, co powinien zawierać?

Niemal każdy sklep internetowy powinien posiadać swój regulamin. Wprowadzi to porządek, usystematyzuje trudne kwestie i rozwieje wątpliwości. Kto musi posiadać regulamin i jak powinien on wyglądać? Dla kogo? Regulamin sklepu internetowego…

Błędy w pozycjonowaniu- jak ich unikać?

Mówi się, że błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi. Musimy jednak uczyć się na popełnianych błędach, aby w przyszłości było ich jak najmniej. Błędy w pozycjonowaniu to nie koniec świata, o ile potrafimy je samodzielnie…

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, czyli jak dobrze pozycjonować?

Posiadanie własnego sklepu internetowego to absolutny must have każdej działalności. Niestety to nie zawsze wystarczy, aby nasza sprzedaż wzrosła. Kluczem do sukcesu jest odpowiednia optymalizacja i pozycjonowanie sklepu. Warto nauczyć…