Social media komunikacja

TWORZYMY TREŚCI, KTÓRE DZIAŁAJĄ!

Teksty na twojej stronie to coś więcej niż informacja

  • Chciałbyś, aby Twoja firma była lepiej rozpoznawalna w social mediach?

  • Nie masz czasu na prowadzenie profilu swojej marki na facebooku czy instagramie?

  • Zastanawiasz się nad promocją firmy, ale nie wiesz, czy media społecznościowe są miejscem odpowiednim dla Ciebie?

Odkryj moc social mediów! Razem stworzymy przestrzeń, w której Twoi klienci będą czuli się dobrze.

Skorzystaj z naszej pomocy przy obsłudze social mediów

Czy wiesz, że z facebooka korzysta około 2,2 miliarda użytkowników miesięcznie? To tyle, ile w 1930 roku wynosiła cała populacja Ziemi. Całkiem sporo, jeśli pomyśleć, że użytkownikami facebooka można by zaludnić planetę. Sto lat temu.

Media społecznościowe mają ogromną moc oddziaływania. To, czy firma aktywnie działa w social mediach, ma znaczenie. I chociaż stworzenie profilu firmy na facebooku nie jest trudne, a prowadzenie konta na instagramie to nie wyzwanie… to prowadzenie go dobrze i efektywnie wymaga wiedzy, umiejętności i doświadczenia. My to mamy.

  • Tworzymy profile w mediach społecznościowych,

  • planujemy strategie komunikacji

  • analizujemy efekty,

  • wyciągamy wnioski,

  • ulepszamy.

Szukasz nowych odbiorców dla swojej marki? Oni są tutaj, w social mediach. Daj swojej firmie szansę i skorzystaj z usług z specjalistów. Poprowadzimy komunikację Twojej marki, pozyskamy nowych klientów i odkryjemy przed Tobą nowe ścieżki rozwoju.

Co wchodzi w zakres obsługi social mediów? Między innymi:

  • tworzenie kont biznesowych na portalach społecznościowych, takich jak facebook czy instagram,
  • regularne uzupełnianie informacji o marce na fanpage’ach,
  • bieżące odpisywanie na komentarze i wiadomości,
  • przygotowywanie nie tylko tekstowych, ale też graficznych bądź innego rodzaju treści, powiązanych z profilem firmy,
  • dbanie o częste, angażujące publikacje,
  • kreowanie wizerunku firmy w internecie,
  • zdobywanie nowych obserwatorów/followersów,
  • kierowanie zaangażowaniem stałych obserwatorów,
  • jeśli firma już posiada konto na portalu – odświeżenie fanpage’a.

Regularność

Im częściej użytkownik zobaczy logo lub nazwę marki na ekranie swojego telefonu, tym większa szansa, że w razie potrzeby, będzie wiedział, gdzie szukać. Duża częstotliwość wyświetlania się na stronach odbiorców jest gwarantem zapamiętania. Przedsiębiorcy często nie mają czasu na to, by jednocześnie zajmować się firmą oraz równie efektywnie dbać o obsługę stron na portalach społecznościowych. Czasem pomoc kogoś z zewnątrz zmienia wszystko.

Zaangażowanie

To dzięki reakcjom, komentarzom i udostępnieniom treści idą dalej i docierają do nowych grup odbiorców. Kiedyś za zaangażowanie klientów odpowiadała poczta pantoflowa – dziś są to treści na facebooku. Jednak, aby klient chciał jakąś treść przekazać dalej, musi być ona wartościowa, ciekawa bądź angażująca. Dobre treści to nie wszystko, trzeba wiedzieć jak tworzyć relacje.

Analiza

Poznanie potrzeb odbiorców pozwala na dostosowanie swoich treści do ich oczekiwań. Dzięki częstym i regularnym publikacjom, zyskujemy dane, potrzebne do tworzenia rzetelnej i skutecznej analizy. Dzięki obserwacji zaangażowania przy poszczególnych treściach, można z łatwością zadbać o publikacje właściwego contentu, dopasowanego do zainteresowań grupy docelowej.

Dobra usługa czy produkt nie wystarczy, jeśli nikt nie będzie o niej wiedział. Social media są obecnie najbardziej dostępnym narzędziem promocji, zarówno dla małych, jak i większych firm. Jeśli robisz wszystko, co w Twojej mocy, by się rozwijać, jednak Twoja marka wciąż nie widnieje w social mediach… pora to zmienić.

Skorzystaj z naszego doświadczenia w obsłudze social mediów

Pamiętaj, aby dobrze i jasno się komunikować, aby docierać do nowych klientów, aby prężnie i szybko się rozwijać… trzeba rozumieć social media. Firmy aktywne w social mediach:

  • szybciej docierają do nowych klientów,
  • są lepiej rozpoznawalne, zarówno w sieci, jak i poza nią,
  • mają lepsze narzędzia do komunikacji z klientem,
  • promują swoje usługi i produkty na dużą skalę,
  • rozwijają się szybciej niż firmy, stroniące od social mediów,
  • nie mają ograniczeń lokalnych,
  • są bliżej odbiorców.

Efektywna obsługa social mediów zmienia wymiar współczesnego biznesu. Na lepsze. Sprawdź to.