Pojawisz się na samym szczycie wyników wyszukiwania
A to oznacza, że twoja firma zaprezentuje się potencjalnemu klientowi jako jedna z pierwszych. A jak już wiemy – użytkownicy zwykle chcą znaleźć informacje szybko.
To chyba najpopularniejszy rodzaj reklamy Google Ads (dawniej znanej jako Google AdWords) i pierwsze skojarzenie, gdy mówimy o linkach sponsorowanych. Tego typu reklama sprawdza się świetnie jako uzupełnienie pozycjonowania, nim działania SEO przyniosą efekty. Można ją także wykorzystać do promowania czasowych ofert czy sezonowych promocji, których pozycjonowanie mija się z celem ze względu na krótki czas ich trwania.
Choć to Google wykonuje prawie całą robotę (decyduje, kiedy wyświetlić reklamę, ustawia ją w odpowiednim miejscu itp.), to od ciebie zależy ostateczny kształt twojej reklamy. A od jej kształtu i jakości – jak często Google będzie chciało ją pokazywać. Jak się zapewne domyślasz, z Google Ads i reklam w wyszukiwarce korzysta wiele firm, także twoja konkurencja. Każdorazowo przy zapytaniu, które uwzględniłeś na swojej liście, Google urządza swego rodzaju konkurs wśród reklam. Wygrywa ta o najlepszej jakości, a nagrodą jest wyświetlenie na stronie z wynikami wyszukiwania. Algorytmy biorą pod uwagę m.in. stronę docelową i treść reklamy – czy one na pewno będą tym, czego szuka użytkownik.
Przemyślane przygotowanie kampanii z uwzględnieniem podstron, odpowiednich fraz i innych zmiennych ma jeszcze jedną zaletę. Im twoja reklama będzie trafniejsza, tym większą zachętę do konwersji będzie stanowić. To z kolei sprawi, że minimalne koszty będą mogły przynieść maksymalny zwrot z inwestycji. Warto, prawda? Mamy już duże doświadczenie w optymalizacji kampanii Google Ads w wyszukiwarce, sprawdzamy się też w przygotowywaniu ich od postaw. Dzięki naszemu wsparciu uda ci się dotrzeć do tych wszystkich użytkowników, którzy potrzebują właśnie twojej oferty, nawet jeśli jeszcze o tym nie wiedzą.
Wielu przedsiębiorców zmaga się z problemem tworzenia efektywnych treści. Wsparcie specjalistów diametralnie zmienia jakość pracy i wspiera aktywną sprzedaż. Dlatego nie wahaj się i jeśli: