Żyjemy w dobie internetu, można nawet powiedzieć, że w cyfrowej rzeczywistości. Sieć jest dla nas środowiskiem naturalnym. To oznacza, że dzisiaj odpowiedzi na nasze pytania w pierwszej kolejności szukamy w wyszukiwarkach internetowych, a dopiero potem sięgamy do analogowych źródeł – niezależnie od tego, czy chodzi o encyklopedię, słownik czy katalog z meblami. Ma to ogromne konsekwencje dla twojego biznesu: to twoja strona internetowa jest dzisiaj twoją wizytówką. Tyle tylko, że w naszym cyfrowym świecie prawie wszyscy już wiedzą, że gdy nie ma ich w internecie, to tak, jakby w ogóle ich nie było. Prawie wszyscy mają więc strony internetowe. Musisz zatem zadbać o to, by twój potencjalny klient znalazł właśnie twoją.
Jak wyróżnić się tłumu przedsiębiorców oferujących podobne usługi? Pamiętaj, że twój potencjalny klient chce dostać odpowiedź na swoje pytanie jak najszybciej. Musisz zadbać zatem o widoczność twojej witryny – i tutaj z pomocą przychodzi ci pozycjonowanie stron internetowych.
Pozycjonowanie – inaczej SEO (z ang. Search Engine Optimization) – to szereg różnego rodzaju działań, której podejmujemy, by twoja strona osiągała wysokie pozycje podczas wyszukiwania określonych fraz w wyszukiwarce. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy, jakiego rodzaju witryny Google chętniej umieszcza na wysokich miejscach swojego rankingu. Wykorzystując zdobywaną wcześniej wiedzę, możemy pomóc twojej stronie sprostać niełatwym wymaganiom algorytmów Google’a.
Jakie korzyści daje pozycjonowanie?
Pozycjonowanie – na czym to polega?
Pozycjonowanie stron internetowych jest długotrwałym procesem składającym się z wielu różnych działań. Jednym z podstawowych składników pozycjonowania jest dokładny audyt serwisu oraz jego optymalizacja pod kątem wymagań algorytmów wyszukiwarki. Google ceni witryny, które są przyjazne dla użytkownika, dlatego optymalizacja uczyni twoją stronę bardziej przejrzystą i wygodniejszą w użytkowaniu.
Kolejną składową procesu pozycjonowania jest tzw. link building, czyli tworzenie wartościowego profilu linków zwrotnych. Mówiąc prostszym językiem: chodzi tu o umieszczanie w zewnętrznych serwisach linków, które będą prowadziły do twojej strony. Bardzo istotne jest tu słowo „wartościowy” – aby linki faktycznie działały na korzyść twojego serwisu, muszą być dodawane w sposób przemyślany i dokładny. Nie musisz jednak się tym martwić – już nasza w tym głowa, żeby linki, które będą prowadzić do twojej strony, były jak najwyższej jakości.
Wysoką pozycję w Google pomagamy budować z wykorzystaniem content marketingu. Nasycamy twój serwis interesującymi treściami, które nie tylko przyciągną klientów ze względu na ich merytoryczną wartość czy użyteczność, ale także wzmocnią pozycję serwisu w wyszukiwarce.
Aby pozycjonowanie było naprawdę skuteczne, wymaga ścisłej współpracy między nami. My przygotujemy dla ciebie zalecenia i wytyczne dotyczące zmian w twoim serwisie, o których wprowadzenie cię poprosimy – będziesz miał zatem realny wpływ na sukces pozycjonowania. Oczywiście, możesz też wprowadzanie zmian zlecić nam. Zrobimy to szybko i sprawnie, by algorytmy jak najszybciej zapoznały się z nową wersją strony i mogły ją odpowiednio ocenić.