To elastyczna reklama, która jest doskonale dopasowana do miejsca, w którym się wyświetla
Dzięki temu zawsze wygląda dobrze i profesjonalnie. Nie ma problemu z rozjechanym tekstem czy za dużą grafiką.
Dzięki temu, że Google jest tak wielkim i ważnym graczem na rynku internetowym, daje nam możliwość wyświetlanie reklam na olbrzymiej liczbie stron internetowych. Mówi się nawet o 90% polskiego internetu jako możliwym miejscu wyświetlania twojej reklamy – wyobrażasz sobie, jakie możliwości to daje?
Tego typu reklama nie wyświetla się aktywnie poszukującym użytkownik, jak reklama w wyszukiwarce. Na podstawie danych zebranych m.in. z plików cookie (tych samych, które zapisują się w twojej przeglądarce właściwie zawsze, gdy odwiedzasz jakaś stroną internetową) na temat wyświetlanych witryn algorytmy tworzą profil klienta. Wiedzą, czym się interesuje i jakie rzeczy mogą go potencjalnie zainteresować. Jeśli więc użytkownik odwiedzał strony podobne do twojej, może to oznaczać, że i twoja oferta wyda mu się interesująca. Dlatego zdecydowanie powinieneś mu się pokazać.
Kampanie displayowe przygotowuje się poprzez wgrania odpowiednich grafik i przygotowanie krótkich tekstów reklamowych. Masz też wybór dotyczący jej rozliczenia. Możesz to zrobić modelu CPC (cost per click), gdzie płacisz konkretną kwotę za pojedyncze kliknięcie, lub w modelu CPM (cost per mille), gdzie kosztem jest wyświetlenie reklamy 1000 użytkowników. Musisz też zastanowić się, jakie masz dodatkowe wymagania w stosunku do tematyki witryn, na której będzie się pojawiać twoja reklama. Ale nie martw się tym za bardzo – pomożemy ci zoptymalizować kampanię tak, żeby przynosiła jak najwięcej efektów. W końcu od tego jesteśmy.
Wielu przedsiębiorców zmaga się z problemem tworzenia efektywnych treści. Wsparcie specjalistów diametralnie zmienia jakość pracy i wspiera aktywną sprzedaż. Dlatego nie wahaj się i jeśli: