Google AdWords – czy już z tego korzystasz?

Rok 2017 przyniósł w Google AdWords wiele nowości. Wciąż jednak nie wszyscy z nich korzystają. Reklamowanie się w internecie jest niezwykle ważne, dlatego musimy iść z duchem czasów i znać wszystkie nowości. Aby prawdziwie zaistnieć musimy wykorzystywać maksymalnie dostępne możliwości.

Reklama elastyczna

Jest to reklama, w której sam system dopasowuje format reklamy do miejsca, w którym będzie ona wyświetlana. My musimy jedynie przygotować surowy tekst, chwytliwe nagłówki, adres url, nazwę firmy, grafikę oraz efektowne logo. Jeśli nasze autorskie grafiki nie są jeszcze gotowe, warto skorzystać z dostępnego kreatora. Dzięki temu specjalista nie musi dodatkowo kontaktować się z grafikiem. Dużą zaletą reklamy elastycznej jest jej atrakcyjny wygląd, który przykuwa uwagę.

Rozszerzenia wiadomości

Dzięki tej opcji odbiorca może bezpośrednio skontaktować się z reklamodawcą poprzez wiadomość sms. Jest to funkcja niezwykle angażująca odbiorców mobilnych, na których powinno nam najbardziej zależeć. Dodatkowo, jest to kolejna szansa na zmniejszenie dystansu między klientem a firmą.

Rozszerzenie cen

Dzięki tej funkcji możemy od razu w wyszukiwarce zobaczyć ceny interesujących nas produktów lub kategorii. Najczęściej spotykamy wersje ceny „od- do”.  Dzięki takiej opcji nasza reklama jest bardziej widoczna, ponieważ fizycznie zajmuje więcej miejsca. Sprawdzi się idealnie dla użytkowników mobilnych, którzy najczęściej dokonuj zakupów online.

Wersje robocze

Bardzo ważną zmianą tego roku jest możliwość tworzenia wersji roboczych. Opcja ta jest dostępna w górnym prawym rogu danej kampanii. Wersje robocze możemy później zastosować w kampanii lub przetestować ją jako eksperyment. Jest to wyjątkowo ważna funkcja i powinniśmy z niej korzystać przy każdej dużej zmianie, a nie jedynie wtedy, gdy jesteśmy sceptycznie nastawieni na prognozowane efekty. Dzięki przejściowemu wdrażaniu nowych strategii możemy szybko reagować i modyfikować ją.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz