Narzędzia Google
Dla niektórych przeciętnych użytkowników wyszukiwarek narzędzia w niej dostępne sprawiają więcej kłopotów niż pożytku. Skomplikowane nazwy w języku angielskim czy tajemnicze skróty od razu kojarzą się dość negatywnie. Nie musi tak jednak być! Dzisiaj w skrócie przedstawimy podstawowe narzędzia i funkcje dostępne w wyszukiwarce Google.
• Google Analytics – dzięki temu narzędziu możemy analizować rozwój naszej firmy. Umożliwia ono pomiar sprzedaży i liczby konwersji. Posiadamy więc wiedzę o tym, jak użytkownicy korzystają z naszej strony, jak do niej dotarli i co możemy zrobić, aby chcieli na niej pozostać.
• Google AdWords – to narzędzie umożliwiające wyświetlanie w wyszukiwarce Twojej reklamy! Oczywiście – masz nad nią pełną władzę. Narzędzie to posiada wiele opcji umożliwiających dotarcie do konkretnych potencjalnych klientów. W każdej chwili możesz reklamę uruchomić oraz wstrzymać i na bieżąco sprawdzać statystyki.
• Google Bomb – jest to zwyczajne spamowanie linkami. Wszystko po to, aby dana witryna znalazła się na najwyższej pozycji. Jest ono przeprowadzane głównie w celach humorystycznych lub politycznych, a nie komercyjnych, jak pospolity spam.
• Googlebot – jest to robot indeksujący sieć. Wyszukuje on nowe i zaktualizowane strony, po to, aby dodać je do indeksu Google.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!