Google AdWords od A do Z!
Prowadzenie kampanii AdWords to jedno z naszych codziennych zadań. Jest to niewątpliwie najlepsze narzędzie dla profesjonalistów przygotowane przez Google. Każda firma, mała czy duża, powinna z niego korzystać. Co koniecznie musicie wiedzieć? Jak dzięki Google AdWords zyskać niebywałe wyniki? Zapraszamy do lektury.
Czym jest Google AdWords?
Google oferuje nam reklamę w formie tekstowej. Są to tzw. linki sponsorowane. Reklama będzie wyświetlała się w miejscach wyszukiwarki, gdzie obserwuje się największą klikalność. Forma reklamy stwarza wiele możliwości moderacyjnych związanych z przeznaczonym budżetem, lokalizacją czy terminem. Wszystkie parametry możemy zaplanować według własnych upodobań.
Co zyskujesz dzięki Google AdWords?
Korzyści płynących z tego rodzaju kampanii jest wiele. Jednak kluczem do sukcesu Twojej witryny będzie kilka poniższych wskazówek:
1. Forma reklamy
Najskuteczniejsze są oczywiście krótkie, treściwe slogany, które zostają w głowie klienta na długo. W razie gdyby wybrana forma była nieskuteczna, można ją w każdej chwili udoskonalić.
2. Kontrola
Wszystko co dotyczy wyświetleń naszej reklamy możemy mieć pod stałą kontrolą. To my określamy naszą grupę docelową i wybieramy dokładną lokalizacje (przydatną w produktach lokalnych). Elastyczna zostaje także kwota, którą przeznaczymy na kampanię. Nie musimy się podporządkowywać określonym taryfom, lecz sami określamy nasz budżet. Precyzujemy czas trwania kampanii i wyświetleń reklamy, a także decydujemy, w jakim miejscu w wyszukiwarce reklama się pojawi. Stała kontrola wszystkich parametrów sprawia, że w razie niepowodzenia jesteśmy w stanie przenieść naszą reklamę w inne miejsce, nakreślić nową grupę docelową, a także lokalizację..
3. Statystyki
Skuteczność naszej kampanii śledzimy w statystykach. Pozwolą one szybko skontrolować czy wprowadzane udoskonalenia są skuteczne, a w razie niepowodzenia wielość danych pomoże w ustaleniu kierunku doprecyzowania reklamy.
Należy pamiętać, że każdą kampanię musimy rozpocząć od dokładnego wywiadu z Klientem. Wspólnie trzeba ustalić cel kampanii. Następnie określamy słowa kluczowe i doprecyzowujemy parametry naszej reklamy. Stale raportujemy Klientom osiągnięcia naszej pracy tak, aby zawsze wiedzieli co i jak robimy oraz aby byli pewni swojej pozycji w wyszukiwarce.
Podoba Ci się nasz sposób działania? Zapraszamy do kontaktu.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!