
Słownik pojęć – Fresh Site Bonus
Dziś rozszyfrujemy tajemniczy skrót FSB, czyli Fresh Site Bonus. To część algorytmu wyszukiwarki Google, która wysoko ceni nowe strony www. Jeżeli więc Google natrafi na nową domenę lub stronę www, to automatycznie umieszcza ją na…

Jakie są 3 najczęściej popełniane błędy związane ze słowami kluczowymi?
1. Błędnie dobrane słowa kluczowe
Naszym celem jest uzyskanie jak największej liczny odwiedzin, które jednak mają przełożenie na nasz biznes. Dlatego słowa kluczowe nie powinny być zbyt ogólne, bo szybko przegramy z potężniejszą…

Jak zwiększyć popularność swojej witryny?
Jeśli macie już estetyczną, łatwą w nawigacji i bogatą w podstawowe treści stronę www i jest ona promowana w wyszukiwarce, to warto zadbać o zwiększenie popularności witryny. Przedstawiamy trzy propozycje, które mogą w tym pomóc.
Sygnatury
Wysyłamy…

Kilka słów o menu głównym serwisu
Menu główne serwisu pozwala użytkownikowi zorientować się, co znajdzie na poszczególnych podstronach i ułatwi mu nawigację. To niezwykle ważny element, który prawidłowo przygotowany pomaga lepiej pozycjonować stronę www.
O czym…

Co składa się na usługę pozycjonowania?
Pozycjonowanie nie jest jednorazową usługa, składa się na nią wiele czynności i tylko ich systematyczne prowadzenie przyniesie oczekiwane rezultaty - tak w skrócie można określić działania, które kryją się także pod nazwą SEO.…

Na czym polega audyt SEO serwisu internetowego?
To gruntowana analiza, która pozwala ocenić stronę internetową pod kątem jej użyteczności, dostępności, zgodności z obowiązującymi standardami, a także poprawności w kontekście SEO, czyli przyjazności dla wyszukiwarek internetowych.…

Presell pages – słownik pojęć
Tym razem wyjaśniamy kolejne tajemnicze wyrażenie wykorzystywane przy działaniach SEO. Presell pages, zwane również żartobliwie precelkami, to strony powstające z myślą o zamieszczaniu na nich treści wraz z linkiem. Takie linki są…

Ważniejsze SEO czy SEM?
Trudno dziś sobie wyobrazić działania marketingowe bez rozwiązań SEO i SEM. Niezależnie od tego, czy profil naszej firmy skierowany jest do biznesu (B2B) czy do klienta końcowego (B2C) właśnie te narzędzia promocyjne wykorzystywane…

Słownik pojęć – Content marketing
Content marketing to pojęcie, które bardzo często pojawia się także przy SEO. To inaczej tworzenie wartościowych treści, których celem jest zainteresowanie potencjalnych odbiorców przydatnymi i ciekawymi informacjami. W głównej mierze…

Słownik pojęć – meta tagi
Meta tagi – to pojęcie dość często pojawia się, gdy rozmawiamy o stronie internetowej. Postanowiliśmy więc uzupełnić nasz słownik pojęć właśnie o to wyrażenie.
Meta tagi to inaczej metadane, których nie widzi użytkownik,…