
Narzędzia wspierające tworzenie content marketingu
Czynników, które
wpływają na pozycjonowanie się treści, jest wiele: unikalność treści, znaczniki
meta, nagłówki, poprawność ortograficzna, linki wewnętrzne i zewnętrzne, waga
zdjęć, itp. Codziennie korzystamy z kilkunastu narzędzi,…

Pozycjonowanie na długi ogon – strategia long tail
Strategia long tail (długiego ogona) polega na pozycjonowaniu strony na bardzo wiele słów kluczowych o znacznie mniejszej popularności niż topowe słowa kluczowe w branży. Zasada ta daje bardzo dobre rezultaty przy pozycjonowaniu małych,…

Trendy w SEO na 2019 rok
Internet ciągle się zmienia, a koniec roku to dobry moment na
przygotowanie prognoz na 2019 rok. Na co zatem powinniśmy zwrócić uwagę w
nadchodzącym roku, by nasza strona zyskała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania?
Przystosowanie…


Co to jest RankBrain i jakie ma znaczenie dla SEO?
RankBrain to system oparty na technologii sztucznej inteligencji, który w 2015 r. został częścią głównego algorytmu wyszukiwania Google. RankBrain odczytuje słowo lub frazę, której nie zna, za pomocą swojej sztucznej inteligencji i…

Wizytówka w Google – Google My Business
Google My Business, to bezpłatna usługa Googla skierowana do biznesu, dzięki której informacje o naszej firmie pokazują się w wynikach organicznych w “Grafie wiedzy”. Zawiera wszystkie niezbędne informacje o firmie: godziny otwarcia,…

Nowości w SEO
Dziś prezentujemy krótki przegląd nowości w zakresie SEO
Protokół HTTPS
Z początkiem lipca 2018 roku przeglądarka Chrom zaczęła oznaczać wszystkie strony na protokole http jako niebezpieczne.
Zmiany w wyszukiwarce grafik
Google…

5 kroków zwiększających ruch na stronie www
Generowanie ruchu w witrynie jest kluczowym zagadnieniem w zakresie pozycjonowania stron. Im większy ruch w witrynie, tym strona ma szanse zająć wyższą pozycję w Google, a też większa ilość odbiorców zobaczy naszą ofertę. Co zatem…

Znaczenie ikon na stronie internetowej
Coraz częściej na stronach internetowych pojawia się więcej grafik, infografik i prezentacji. Ikony stanowią oryginalny element identyfikacyjny marki, ale także pomagają w interpretowaniu różnych zakładek.
Najlepiej znaczenie ikon…

Nawigacja przyjazna SEO
Pozycjonowanie polega na współdziałaniu wielu elementów strony. Jednym z nich jest odpowiednio przygotowana nawigacja. Pozwala ona sprawnie poruszać się po stronie, bezpośrednio przenosi nas do szukanych podstron i pomaga w czytaniu mapy…