Trendy w SEO na 2019 rok
Internet ciągle się zmienia, a koniec roku to dobry moment na
przygotowanie prognoz na 2019 rok. Na co zatem powinniśmy zwrócić uwagę w
nadchodzącym roku, by nasza strona zyskała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania?
Przystosowanie…
Co to jest RankBrain i jakie ma znaczenie dla SEO?
RankBrain to system oparty na technologii sztucznej inteligencji, który w 2015 r. został częścią głównego algorytmu wyszukiwania Google. RankBrain odczytuje słowo lub frazę, której nie zna, za pomocą swojej sztucznej inteligencji i…
Wizytówka w Google – Google My Business
Google My Business, to bezpłatna usługa Googla skierowana do biznesu, dzięki której informacje o naszej firmie pokazują się w wynikach organicznych w “Grafie wiedzy”. Zawiera wszystkie niezbędne informacje o firmie: godziny otwarcia,…
Nowości w SEO
Dziś prezentujemy krótki przegląd nowości w zakresie SEO
Protokół HTTPS
Z początkiem lipca 2018 roku przeglądarka Chrom zaczęła oznaczać wszystkie strony na protokole http jako niebezpieczne.
Zmiany w wyszukiwarce grafik
Google…
5 kroków zwiększających ruch na stronie www
Generowanie ruchu w witrynie jest kluczowym zagadnieniem w zakresie pozycjonowania stron. Im większy ruch w witrynie, tym strona ma szanse zająć wyższą pozycję w Google, a też większa ilość odbiorców zobaczy naszą ofertę. Co zatem…
Znaczenie ikon na stronie internetowej
Coraz częściej na stronach internetowych pojawia się więcej grafik, infografik i prezentacji. Ikony stanowią oryginalny element identyfikacyjny marki, ale także pomagają w interpretowaniu różnych zakładek.
Najlepiej znaczenie ikon…
Nawigacja przyjazna SEO
Pozycjonowanie polega na współdziałaniu wielu elementów strony. Jednym z nich jest odpowiednio przygotowana nawigacja. Pozwala ona sprawnie poruszać się po stronie, bezpośrednio przenosi nas do szukanych podstron i pomaga w czytaniu mapy…
Regulamin sklepu internetowego – dla kogo, dlaczego warto, co powinien zawierać?
Niemal każdy sklep internetowy powinien posiadać swój regulamin. Wprowadzi to porządek, usystematyzuje trudne kwestie i rozwieje wątpliwości. Kto musi posiadać regulamin i jak powinien on wyglądać?
Dla kogo?
Regulamin sklepu internetowego…
Błędy w pozycjonowaniu- jak ich unikać?
Mówi się, że błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi. Musimy jednak uczyć się na popełnianych błędach, aby w przyszłości było ich jak najmniej. Błędy w pozycjonowaniu to nie koniec świata, o ile potrafimy je samodzielnie…