Strona mobilna- jak optymalizować teksty?

Na co dzień łatwo zauważyć, że coraz częściej używamy urządzeń mobilnych. Dzięki nim robimy szybkie zakupy, wyszukujemy potrzebne informacje, porównujemy ceny produktów, znajdujemy inspiracje i motywacje. Wiele osób poszukuje różnego…

Jak przygotować grafiki na stronę www?

Warstwa graficzna strony internetowej to niezwykle wrażliwy temat. Z jednej strony chcemy, aby nasze treści były uzupełnione ciekawymi grafikami. Z drugiej strony nie chcemy przeciążać serwera, aby nasza strona wciąż ładowała się…

Google AdWords- jak zrobić to prościej

Google AdWords jest programem, dzięki któremu tworzymy kreacje reklamowe dla wyszukiwarki Google. Dzięki odpowiednim słowom kluczowym oraz chwytliwej treści możemy dotrzeć z reklamą ściśle określonej grupy docelowej. Jakie są zalety…

Strona typu One Page- jak ją pozycjonować?

W sieci znajdziemy wiele modeli stron internetowych. Różni je układ treści, podstrony, sfera estetyczna oraz jej cel.  Każdy z tych elementów ma znaczenie pod kątem czytelności strony, jej przejrzystości, a także intuicyjności. Jednym…

SEO a content- jak je połączyć?

Pozycjonowanie to zespół działań, których celem jest osiągnięcie jak najwyższej pozycji przez stronę w wynikach wyszukiwania. Działania te w zależności od pozycjonera są zróżnicowane. Niektórzy specjaliści skupiają się jedynie…

Działania SEO na stronie internetowej – jak tego nie zepsuć?

W sieci znajdziemy mnóstwo stron internetowych. Na ocenę strony internetowej składa się wiele czynników. Nie może ona jednak istnieć bez swoich odbiorców. Powinno być ich wielu i powinni być oni zaangażowani w markę. Dzięki odpowiedniemu…
,

Google Analytics- poradnik dla początkujących

W swojej codziennej pracy korzystamy z różnorodnych narzędzi. Absolutną podstawą jest natomiast Google Analytics, który zbiera dla nas różnorodne informacje, które następnie możemy wykorzystać. W dzisiejszym artykule przedstawimy…

Skuteczny marketing- poznaj sprawdzone narzędzia pozycjonera!

Na co dzień wykonujemy wiele działań z zakresu szeroko rozumianego pozycjonowania. Ustalamy słowa kluczowe, śledzimy poczynania konkurencji, dbamy o naturalne linki, optymalizujemy strony internetowe i przeprowadzamy ich audyt. Nasza praca…

Copywriting- czyli jak pisać dobre treści w Nowym Roku?

Nowy Rok to czas wielkich postanowień. Decydujemy się na wiele zmian – można także pisać jeszcze lepsze treści. Copywriting to nic innego jak tworzenie ciekawych, oryginalnych i praktycznych tekstów dla naszych klientów. Jak udoskonalić…

Specjalista ds. pozycjonowania- co powinien umieć?

Specjaliści różnią się między sobą. Różni ich zaangażowanie, profesjonalizm, doświadczenie, a także kontakt z klientem. Nie od razu każdy stał się specjalistą. Każdy miał za to kiedyś swój pierwszy raz. Jeśli nie chcesz…