
Obowiązkowa check-lista pozycjonera
Pozycjonowanie jest działaniem trudnym i czasochłonnym. Stanowi źródło stresu zarówno dla pozycjonera, jak i właściciela pozycjonowanej strony. Stale zmieniające się algorytmy wymagają stosowania różnorodnych technik pozycjonowania.…

Biblioteczka
Skuteczne pozycjonowanie to nie lada wyzwanie. Zanim podejmiesz decyzję o samodzielnym pozycjonowaniu swojej strony i wprowadzaniu nowych produktów lub staniesz przed wyborem profesjonalisty - zapoznaj się z tematem. Dzisiaj polecamy 3 nowe…

Zwiększ zasięg i zyskaj większy ruch na stronie!
Pozycjonowanie to nie tylko słowa kluczowe i wysoki wynik w wyszukiwarce. Są to oczywiście nasze cele, ale musimy dojść do nich małymi kroczkami. Na początku chcemy, aby nasze treści trafiły dokładnie tam, gdzie znajdują się nasi…

4 rzadko wykorzystywane techniki pozycjonowania- wypróbuj je!
Pozycjonowanie to absolutny must-have każdej strony internetowej. Rozpoznawalność i wysoka pozycja w wyszukiwarce to gwarancja sukcesu niejednego biznesu. Strony możemy pozycjonować na różne sposoby. Każdy z nich wymaga jednak czasu…

Jak promować nowy sklep internetowy? 5 praktycznych wskazówek
Nowy sklep internetowy to dla wielu przedsiębiorców ogromny krok w przyszłość. Taka forma sprzedaży swoich produktów jest niezwykle innowacyjna, a stworzenie takiego sklepu jest ogromnym wyzwaniem. Niestety, wiele firm rezygnuje z jego…

Pozyskiwanie linków- zrób to kreatywnie na trzy sposoby
Algorytmy Google coraz częściej utrudniają nam zdobywanie „łatwych” linków. Wiąże się to z tym, że treść na naszych stronach musi być naprawdę dobrej jakości, nie może się powielać, musi generować ruch, a także przyciągać…

Linki wewnętrzne- co warto wiedzieć?
Każdy pozycjoner wie dokładnie, czym są linki wewnętrzne. Jednak nasi odbiorcy to także osoby stawiające swoje pierwsze kroki w seo, dlatego czujemy się w obowiązku przedstawić w prosty i zwięzły sposób kolejne pojęcie do naszego…

4 kroki do osiągnięcia sukcesu w content marketingu
Tworzenie wartościowych treści jest niezwykle wymagające. Sytuacja przedstawia się bardzo źle, gdy treści te nie cieszą się takim zainteresowaniem, na jakie liczyliśmy. Inwestycja w content marketing to duże przedsięwzięcie. Warto…

Google AdWords – czy już z tego korzystasz?
Rok 2017 przyniósł w Google AdWords wiele nowości. Wciąż jednak nie wszyscy z nich korzystają. Reklamowanie się w internecie jest niezwykle ważne, dlatego musimy iść z duchem czasów i znać wszystkie nowości. Aby prawdziwie zaistnieć…

Szybka optymalizacja – zacznij do treści
Optymalizacja strony jest pierwszym i kluczowym działaniem, które podejmujemy, aby nasza strona był bardziej widoczna w czeluściach internetu i by zyskiwała coraz to wyższą pozycję w wyszukiwaniach. Proces ten ma kilka etapów, z których…