![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2020/01/bert-scaled-495x400.jpg)
Aktualizacja BERT i jej wpływ na pozycjonowanie SEO.
Najnowsza aktualizacja Google BERT, która została ogłoszona pod
koniec października, uważana jest za największą od momentu wypuszczenia, pięć
lat temu, algorytmu RankBrain. Szacuje się, że BERT może wpłynąć na około 10%
zapytań.…
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2020/01/podlupa-scaled-495x400.jpg)
W jaki sposób Google ocenia wartość linków
Jednym z najstarszych algorytmów, jaki wykorzystywany jest przez Google do oceny jakości stron internetowych jest PageRank. Jest to wskaźnikopracowany przez założycieli Google, Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, jeszcze podczas studiów…
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2019/10/70588211_481760699091118_236485537882439680_n-495x400.png)
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2019/06/kategorie-i-tagi-na-blogu-495x400.jpg)
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2019/05/linkowanie-495x400.jpg)
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2019/04/youtube-495x400.jpg)
O czym warto pamiętać dodając filmy na YouTubie?
YouTube z roku
na rok rośnie w sile. W Polsce miesięcznie ogląda filmy na YouTubie 18,5 mln
osób, a sam serwis jest drugą po Google największą wyszukiwarką treści w
Internecie. Coraz częściej z serwisu korzystają też przedsiębiorcy,…
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2019/04/budowa-www-495x400.jpg)
9 błędów przy budowaniu strony internetowej, które mają wpływ na SEO
Budując stronę deweloperzy powinni zwrócić uwagę na jej
optymalizację pod kątem SEO. Dzięki temu unikniemy najprostszych błędów, które
mają wpływ na wyniki wyszukiwania. Często są to niedopatrzenia, powielenie
pewnych linków,…
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2019/03/zapleczefresh-495x400.jpg)
Zaplecze SEO – własne czy zewnętrznej firmy?
Zaplecze SEO to konkretne strony, na których publikowane są artykuły, które pozwalają pozyskać wartościowe linki do naszej strony, co ostatecznie ma na celu podniesienie pozycji strony w wyszukiwarce, a także budowanie autorytetu i…
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2019/03/content-495x400.jpg)
Narzędzia wspierające tworzenie content marketingu
Czynników, które
wpływają na pozycjonowanie się treści, jest wiele: unikalność treści, znaczniki
meta, nagłówki, poprawność ortograficzna, linki wewnętrzne i zewnętrzne, waga
zdjęć, itp. Codziennie korzystamy z kilkunastu narzędzi,…
![](https://freshseo.pl/wp-content/uploads/2019/01/kaleidico-754428-unsplash-495x400.jpg)
Pozycjonowanie na długi ogon – strategia long tail
Strategia long tail (długiego ogona) polega na pozycjonowaniu strony na bardzo wiele słów kluczowych o znacznie mniejszej popularności niż topowe słowa kluczowe w branży. Zasada ta daje bardzo dobre rezultaty przy pozycjonowaniu małych,…