Co to jest SEM?

SEM (Search Engine Marketing) to pojęcie znacznie szersze niż SEO (Search Engine Optimalization), gdyż obejmuje wszystkie działania związane z marketingiem internetowym, a więc optymalizację i pozycjonowanie stron internetowych, a także…

Konferencja Marketing Progress – Wrocław 12-13.06.2014

  Jak sprawić, by firma osiągnęła sukces? Odpowiedź wydaje się prosta - dzięki skutecznej strategii marketingowej. Łatwo powiedzieć, trudniej opracować dokument wyznaczający precyzyjnie sformułowane kierunki rozwoju danej…

Co to jest to SEO?

SEO (Search Engine Optimalization) to najogólniej rzecz ujmując wszelkie działania podejmowane w celu promowania strony internetowej w wyszukiwarkach. Optymalizacja przeprowadzana na potrzeby wyszukiwarek internetowych ma na celu doprowadzenie…

Pozycjonowanie – jego zalety i możliwości

Pozycjonowanie jest współcześnie uważane za jedną z najważniejszych czynności, która to sprawia, że strona internetowa może zostać dostrzeżona przez ogromną ilość osób na całym świecie. Współcześnie w sieci istnieje ogromna…

Zalety posiadania strony internetowej

Współcześnie Internet jest tak wielkim medium, że daje nam niemalże nieograniczone możliwości. Z tego też względu bez względu na to czy prowadzimy własną firmę, czy też jesteśmy osobami prywatnymi warto posiadać stronę internetowa,…