
Na czym polega audyt SEO serwisu internetowego?
To gruntowana analiza, która pozwala ocenić stronę internetową pod kątem jej użyteczności, dostępności, zgodności z obowiązującymi standardami, a także poprawności w kontekście SEO, czyli przyjazności dla wyszukiwarek internetowych.…

Presell pages – słownik pojęć
Tym razem wyjaśniamy kolejne tajemnicze wyrażenie wykorzystywane przy działaniach SEO. Presell pages, zwane również żartobliwie precelkami, to strony powstające z myślą o zamieszczaniu na nich treści wraz z linkiem. Takie linki są…

Ważniejsze SEO czy SEM?
Trudno dziś sobie wyobrazić działania marketingowe bez rozwiązań SEO i SEM. Niezależnie od tego, czy profil naszej firmy skierowany jest do biznesu (B2B) czy do klienta końcowego (B2C) właśnie te narzędzia promocyjne wykorzystywane…

Słownik pojęć – Content marketing
Content marketing to pojęcie, które bardzo często pojawia się także przy SEO. To inaczej tworzenie wartościowych treści, których celem jest zainteresowanie potencjalnych odbiorców przydatnymi i ciekawymi informacjami. W głównej mierze…

Słownik pojęć – meta tagi
Meta tagi – to pojęcie dość często pojawia się, gdy rozmawiamy o stronie internetowej. Postanowiliśmy więc uzupełnić nasz słownik pojęć właśnie o to wyrażenie.
Meta tagi to inaczej metadane, których nie widzi użytkownik,…

Update Google Panda 4.0
I stało się - Panda ponownie zaatakowała. Jak poinformował Matt Cutts:
Bójcie się :P

Co to jest SEM?
SEM (Search Engine Marketing) to pojęcie znacznie szersze niż SEO (Search Engine Optimalization), gdyż obejmuje wszystkie działania związane z marketingiem internetowym, a więc optymalizację i pozycjonowanie stron internetowych, a także…

Konferencja Marketing Progress – Wrocław 12-13.06.2014
Jak sprawić, by firma osiągnęła sukces? Odpowiedź wydaje się prosta - dzięki skutecznej strategii marketingowej. Łatwo powiedzieć, trudniej opracować dokument wyznaczający precyzyjnie sformułowane kierunki rozwoju danej…

Co to jest to SEO?
SEO (Search Engine Optimalization) to najogólniej rzecz ujmując wszelkie działania podejmowane w celu promowania strony internetowej w wyszukiwarkach. Optymalizacja przeprowadzana na potrzeby wyszukiwarek internetowych ma na celu doprowadzenie…

Pozycjonowanie – jego zalety i możliwości
Pozycjonowanie jest współcześnie uważane za jedną z najważniejszych czynności, która to sprawia, że strona internetowa może zostać dostrzeżona przez ogromną ilość osób na całym świecie.
Współcześnie w sieci istnieje ogromna…
