
Kilka porad dotyczących treści internetowych
Dziś publikujemy kilka cennych wskazówek dotyczących treści internetowych. Oto one:
- umieszczaj zawartość treści w formie kopiowalnej - czyli jednym słowem unikaj obrazów, które mogą być niewidoczne dla robotów Google oraz być…

Różne modele rozliczenia za usługę pozycjonowania.
Przy rozliczaniu usług SEO spotykamy się z kilkoma modelami. Poniżej prezentujemy najpopularniejsze rozwiązania oraz wskazujemy na ich wady i zalety.
Rozliczenie za osiągnięte pozycje
Na podstawie zadanej listy słów kluczowych określana…

Słownik pojęć – long tail
Long tail, czyli tzw. długi ogon, to niszowe słowa kluczowe, które generują ruch na stronie internetowej. Kombinacji słów kluczowych może być bardzo wiele. Trzeba dość szeroko spojrzeć na dane zagadnienie i przygotować się na różnorodne…

Google Pingwin 3.0.
W październiku wyszukiwarka Google wprowadziła kolejną aktualizację algorytmu – Pingwin 3.0. Jej celem jest podniesienie pozycji domen, do których prowadzą wartościowe linki.
Wyszukiwarka wyżej pozycjonuje strony, które mają linki…

Słownik pojęć – Indeksacja
Indeksacja to złożony proces, w którym dana strona, podstrona czy link zostają wprowadzone do zasobów wyszukiwarki Google poprzez tzw. boty Google. Nie ma co liczyć na to, że jak stworzymy stronę, to w jakiś magiczny sposób zostanie…

Książki o pozycjonowaniu
Książki, artykuły branżowe, blogi, polskie i zagraniczne fora internetowe oraz wskazówki od samego Googla - informacje o pozycjonowaniu można czerpać z wielu źródeł. Wszystko zależy od tego, jaki jest poziom naszej wiedzy i czego…

Szybka strona – więcej korzyści
Tworząc nową stronę internetową skupiamy się na przejrzystym układzie, ciekawych elementach graficznych czy opisach. To wszystko jest oczywiście ważne, ale jeśli przy tym nasza strona będzie dość długo się ładować, to użytkownik…

Co to jest konwersja?
To pojęcie pojawia się niezwykle często przy działaniach e-marketingowych. Warto więc zapoznać się z jego znaczeniem.
Gdybyśmy zajrzeli do słownika języka polskiego to pod hasłem konwersja przeczytamy, że jest to między innymi…

Google+ dobre dla pozycjonowania
Google+ z miesiąca na miesiąc zyskuje na popularności. Jako medium społecznościowe należące do potężnego Google wpływa na nasze pozycje w tej wyszukiwarce. Jak dobrze wykorzystać to narzędzie i jakie efekty może przynieść? Przeczytajcie!
Aby…

Szybkie pozycjonowanie? Ostrożnie z ofertą!
„Prosimy o wycenę usługi pozycjonowania dla naszego klienta na poniższe frazy z zastrzeżeniem, że mają one znaleźć się w pierwszej trójce w ciągu trzech miesięcy.”
Czasem dostajemy takie zapytania ofertowe i nie bardzo wiemy,…