Dobry tytuł strony internetowej – czyli jaki?
Tytuł strony internetowej jest niezwykle ważny – to nie jest odkrycie! Musi być prosty i chwytliwy, bo tylko wtedy zapewni popularność w wyszukiwarce. Jakie są zasady tworzenia „dobrego” tytułu?
Przede wszystkim, musi być on krótki. Powinien zawierać nie więcej niż 70 znaków wraz ze spacjami. Bardzo istotna jest też kolejność słów. Słowa kluczowe dla danej branży powinny znajdować się na początku tytułu. Pamiętajmy jednak, że im więcej słów kluczowych, tym mniejsza jest ich wartość. Trzeba więc je wybrać odpowiedzialnie. Nie zapominajmy o najważniejszym, czyli o tym, że tytuł ma być ciekawy i czytelny.
W tworzeniu tytułu strony internetowej możemy wykorzystać zasadę „Mocnej Trójki”. Pierwsze trzy słowa powinny być dobrane w ten sposób, aby ich różne połączenia tworzyły nowe frazy.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!