
Linkowanie jako klucz do sukcesu
Jest wiele sposobów na zaistnienie naszego biznesu w internetowym świecie. Dzisiaj przedstawimy Wam jeden z nich, czyli linkowanie. Zasada jest prosta: im większa liczba linków powiązanych tematycznie prowadzących do naszej strony, tym…

Dobry tytuł strony internetowej – czyli jaki?
Tytuł strony internetowej jest niezwykle ważny – to nie jest odkrycie! Musi być prosty i chwytliwy, bo tylko wtedy zapewni popularność w wyszukiwarce. Jakie są zasady tworzenia „dobrego” tytułu?
Przede wszystkim, musi być on krótki.…

Oryginalny przekaz informacji, czyli o infografice słów kilka
Infografika… myślicie że to czasochłonne zadanie i wymaga szerokiej wiedzy? Otóż nie! Najbardziej liczy się pomysł! Infografika ma zawierać wiedzę w pigułce. Musi być też przejrzysta i zrozumiała – wtedy przekaz bez problemu…

Czym powinien wyróżniać się dobry pozycjoner?
Dobry pozycjoner… czyli jaki? Dziś przedstawimy Wam cechy, którymi według nas powinna wyróżniać się osoba zajmująca się profesjonalnie SEO.
- Najważniejszą cechą dobrego pozycjonera jest przewidywanie, bez którego nie można…

WordPress – najpopularniejszy system zarządzania treścią
Pierwotnie platforma WordPress była przeznaczona do tworzenia blogów. Z czasem jednak zaczęto ją wykorzystywać do tworzenia prostych stron internetowych, sklepów czy nawet serwerów informacyjnych. Korzystają z niej tak wielkie firmy…

Operatory wyszukiwania Google, czyli jak znaleźć to, czego szukamy?
Wyszukiwanie potrzebnych informacji w Google jest dzisiaj elementem codzienności niemal każdego z nas. Przeciętny Internauta korzysta z tego narzędzia, aby w jak najszybszy sposób dotrzeć do konkretnych stron, produktów, czy usług, a…

Słownik pojęć – White Hat SEO i Black Hat SEO
Metody pozycjonowania dzielą się na te zgodne z wytycznymi Google, czyli White hat SEO i niedozwolone przez Google - Black hat SEO.
White Hat SEO to tzw. etyczne pozycjonowanie, które opiera się na następujących zasadach:
• zoptymalizowany…

Strona mobilna to priorytet
Urządzenia mobilne takie, jak smartfony oraz tablety z roku na rok zyskują na popularności. Służą nam do zarządzania pocztą e-mail, przeglądania stron internetowych, portali społecznościowych czy korzystania z bankowości elektronicznej.
Strona…

Przekierowanie 301 i 302
Przekierowania 301 i 302 stosujemy, gdy chcemy przenieść nasza stronę na inną domenę - trwale lub tymczasowo.
Przekierowanie 301 jest tzw. przekierowaniem stałym (permanentnym). Przekierowuje więc użytkowników i roboty na zupełnie…

Jak dobrze wykonać analizę konkurencji SEO?
Analiza konkurencji SEO ma na celu sprawdzenie działań poszczególnych konkurentów lub całej branży w obszarze pozycjonowania. Jest ona elementem audytu SEO, którego nie może zabraknąć przy rozpoczynaniu pozycjonowania.
Audyt SEO pozwala…