Powiększenie bazy mailingowej – ale jak?
Kto jeszcze nie wierzy w skuteczną moc mailingu niech zrobi to teraz! Jak często sprawdzacie pocztę? Kiedy klikacie w linki? Odpowiedź brzmi – często! Jak sprawić, aby Wasi klienci robili to bardzo często?
1. Zwróćcie szczególnie uwagę na wyskakujące na stronie okienko, tzw. pop-up. Mogą występować w formie „hello” oraz „exit”. Zwykle znajduje się w nich zachęta do zapisu do newslettera lub po prostu oferta pomocy. Ponadto można wykorzystać je do zapisu i związanej z tym promocji.
2. Poszerzenie bazy mailingowej można uzyskać również poprzez polecenie. Metoda ta nie jest automatyczna, ale pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Najpopularniejsze są polecenia facebooka typu: udostępnij.
3. Zapis na powiadomienia. Prowadzisz blog biznesowy? Najskuteczniejszym sposobem zdobycia szerszego grona odbiorców będzie możliwość zapisu do newslettera informującego o nowych artykułach na stronie.
4. Zorganizuj konkurs! Dzięki temu użytkownicy chętnie podadzą swoje adresy mailowe. Pamiętajcie o zawarciu informacji o marketingowym przetwarzaniu danych.
Pamiętajcie, aby dostarczać swoim klientom informacji, które ich interesują. To najlepszy krok, jaki możecie zrobić. Dzięki temu klienci obdarzą Was zaufaniem, a pochwały w ich otoczeniu posypią się jak z rękawa. O mocy bezpośredniego polecenia nikogo nie trzeba przekonywać!
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!