Słownik pojęć – Content marketing

Content marketing to pojęcie, które bardzo często pojawia się także przy SEO. To inaczej tworzenie wartościowych treści, których celem jest zainteresowanie potencjalnych odbiorców przydatnymi i ciekawymi informacjami. W głównej mierze służy budowaniu świadomości marki, ale jest też coraz częściej wykorzystywany przy otymalizowaniu stron internetowych.

Publikowanie atrakcyjnych merytorycznie artykułów pomaga budować sieć linków prowadzących do danej strony, a co za tym idzie, uzyskać lepszą pozycje w wyszukiwarce internetowej oraz wzmocnić jej wiarygodność.

Możemy tworzyć artykuły, posty, ebooki, treści graficzne czy coraz modniejsze e-video – wszystko zależy od naszej pomysłowości i zaangażowania. Najważniejsze by pamiętać o tym, że treści muszą być rzeczowe i prawdziwe. Zawsze musimy pamiętać o odbiorcy i zastanowić się, czy dana informacja będzie dla niego interesująca.

Jak już stworzymy wartościowe treści, to można zoptymalizować je tak, by były bardziej widoczne w wyszukiwarkach, a także stworzyć linki i strony docelowe, które pozwolą pozyskać potencjalnych klientów. Wszystko po to, by strona firmowa miała wyższą pozycję w wyszukiwarkach, była bardziej interesująca oraz miała większy zasięg wśród potencjalnych odbiorców.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz