Jakie są 3 najczęściej popełniane błędy związane ze słowami kluczowymi?
1. Błędnie dobrane słowa kluczowe
Naszym celem jest uzyskanie jak największej liczny odwiedzin, które jednak mają przełożenie na nasz biznes. Dlatego słowa kluczowe nie powinny być zbyt ogólne, bo szybko przegramy z potężniejszą konkurencją. Lepiej skupić się na lokalnych hasłach, np. okna wrocław krzyki i uzyskać wartościowe odwiedziny.
2. Zbyt duża ilość słów kluczowych
Nie ma oczywiście jakiegoś wskaźnika sugerującego wskazaną ilość słów, jakie powinna zawierać strona, bo też każda strona www jest inna. Jeśli jednak czytamy treści i odnosimy wrażenie powtarzających się słów kluczowych i dużego ich nasycenia, to znaczy, że przesadziliśmy. Ważne jest, by tworzyć treści, które pomogą nam w pozycjonowaniu, ale jednocześnie zachować naturalność przekazu.
3. Nieprawidłowe rozmieszczenie słów na stronie
Teksty na poszczególnych podstronach muszą odpowiadać ich tematyce. Użytkownik nie powinien mieć zatem wrażenia chaosu i ogólnikowości treści. Dlatego warto stworzyć nawet krótkie, ale treściwe komunikaty pasujące do poszczególnych podstron zamiast długich, ale niewiele wnoszących i powtarzających się treści.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!