Kreatywność w SEO – zrób to sam!
Na pewno każdy chciałby wrzucić swoje „trzy grosze” do działań pozycjonera. Jego praca to trudne zajęcie wymagające czasu i doświadczenia. W czym można mu pomóc?
Jedynym sposobem jest zaproponowanie samemu słów kluczowych. To świetny trening dla wyobraźni, który powinien spodobać się każdemu! Najlepszą metodą będzie tzw. burza mózgów.
Skup się na swoim biznesie. Zadaj sobie podstawowe pytania, które składają się na obraz działania firmy. Czym jest ona dla ciebie, czym się charakteryzuje, jakie obszary obejmuje? Do każdej takiej podgrupy wymyśl kolejne odgałęzienia, które analitycznie pokażą części składowe biznesu. Następnie uzupełnij wszystkie podgrupy wyrażeniami i słowami, które wpisałbyś w wyszukiwarkę, aby znaleźć właśnie taką ofertę.
Dobierając słowa do wszystkich proponowanych obszarów będzie ich o wiele więcej niż np. przy skupieniu się jedynie na specyfice firmy. Aby w notatkach zapanowała przejrzystość, najlepiej wszystko przenieść na kartkę za pomocą metody mapy myśli.
Tak przygotowany możesz umówić się na spotkanie z pozycjonerem i pokazać mu swoje zaangażowanie i gotowość do walki o sukces w sieci!
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!