Czym powinien charakteryzować się dobry newsletter?
Mailing i newsletter to skuteczne środki komunikacji marketingowej. Pozwalają czytelnikom być na bieżąco z nowymi wpisami, kursami czy konkursami. Niestety zdarza się, że czytelnicy szybko rezygnują z newsletterów, ponieważ są one zwyczajnie nieatrakcyjne. Jak więc zatrzymać użytkowników?
• Zachęć do dołączenia do newslettera za pomocą banera lub ciekawej grafiki.
• Przy zapisie na newslettera zaoferuj rabat na kurs, zniżkę w sklepie stacjonarnym czy dostęp do dodatkowych artykułów na stronie. Dzięki temu Twoja baza mailingowa rozrośnie się w szybkim tempie.
• Pamiętaj, aby tytuł maila był chwytliwy i intrygujący. Możesz też zawrzeć w nim najważniejsze tematy maila.
• Nie spamuj! Jeśli będziesz wysyłać maile zbyt często, użytkownik może potraktować Cię jako spam. Zbyt rzadkie aktualizowanie może doprowadzić do zapomnienia o Twojej stronie. Trzeba znaleźć idealną częstotliwość dla swoich czytelników. Ogranicz także reklamy!
• Zadbaj o szatę graficzną. Dobrym rozwiązaniem będzie nawiązanie do wyglądu strony. Nie powinna ona jednak przyćmić treści.
• Pisz ciekawie! Nie ma nic gorszego niż nudny newsletter.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!