Wizytówka w Google – Google My Business

Google My Business, to bezpłatna usługa Googla skierowana do biznesu, dzięki której informacje o naszej firmie pokazują się w wynikach organicznych w “Grafie wiedzy”. Zawiera wszystkie niezbędne informacje o firmie: godziny otwarcia, jej adresu, galerię zdjęć, filmów, opinie klientów, wskazówki dojazdu, adres strony WWW, najświeższe posty.

W związku z tym, że wizytówka Google My Business wyświetla się po wpisaniu nazwy firmy i jest często miejscem pierwszego kontaktu przyszłego klienta z firmą, należy szczególną uwagę zwróci na to, by była kompletna, poprawna i aktualna.

Aby wykorzystać w 100% możliwości Google My Business, warto zadbać o dostarczanie aktualnych postów w ramach naszego konta. Dzięki nim możemy prezentować nowości firmowe, produkty, usługi promocje, oferty pracy, wydarzenia branżowe. Posty pojawiają się również w organicznych wynikach wyszukiwania Google’a w ramach “Grafu wiedzy” oraz w Google Maps. Jak wiadomo, regularne publikowanie treści zapewnia lepsze zasięgi i widoczności takich wpisów.

Posiadanie konta w GMB pozwala także zarządzać sposobem wyświetlania firmy w wynikach wyszukiwania w Google’u oraz w Google Maps. Warto wykorzystać to, by się wyróżnić i uzyskać lepsze wyniki na tle konkurencji.