Ruch na firmowym blogu- zaangażuj czytelnika!

Tworzenie firmowego bloga to jedno, jednak utrzymanie na nim ruchu to kompletnie inna sprawa. Treść zamieszczana na stronie musi przyciągać ludzi! Jak to zrobić? Najlepiej umieszczać treści, które użytkownicy po prostu kochają. Przyjrzyjcie się naszej liście i wykorzystajcie te pomysły, aby ruch na waszych blogach nigdy nie słabł!

Poradniki – nic tak nie przyciąga uwagi czytelnika, jak tytuły: zrób to sam, samouczek, ty też tak potrafisz! Internet jest przecież wielką encyklopedią, z której możemy uczyć się także praktycznie.

Listy – długie spisy „The Best of…” są wciąż popularne. Nam mogłoby się wydawać, że taka forma podawania informacji jest nudna, jednak nic nie podsyca ciekawości tak, jak tytuł: 9 sposobów na….

Infografiki – jeśli czytelnik jest już zmęczony długimi artykułami, przekaż mu informacje właśnie w taki sposób. Będą one przejrzyste i zrozumiałe.

Tak było… Coraz większą popularność zyskują analizy przypadku. Oznacza to objaśnianie pewnych prawideł na przykładzie z życia wziętym. Często taka forma lepiej trafia do ludzi niż abstrakcyjny artykuł pełen trudnej terminologii.

Kontrowersje – to także działa rewelacyjnie. Pytanie tylko, czy Twoja firma ma dystans do siebie?

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz