Ludzie są najważniejsi
Firma to przede wszystkim ludzie. Z jednej strony mamy wymagających klientów, z drugiej angażujących się pracowników. Między tymi dwiema grupami tworzy się często przepaść komunikacyjna nie do przeskoczenia. Co zrobić w internetowym świecie, aby obie te strony zbliżyły się do siebie?
Pracownicy
Przedstaw ich. Dobrym pomysłem będzie utworzenie podstron dla każdego pracownika na stronie głównej. W tym miejscu będzie można wstawić jego zdjęcie i opisać czym się zajmuje. Nie tylko profesjonalnie, ale także hobbistycznie. Takie informacje wzbudzą zaufanie w kliencie, a pracownicy nie będą anonimowi.
Klienci
Tutaj najlepiej sprawdzą się wcześniej omawiane portale społecznościowe. Organizuj konkursy, ogłaszaj promocje, zaproponuj zadawanie pytań. Możesz także polecać nowe produkty i oferty. Nie zapomnij o interakcji z klientem w komentarzach!
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!