Google Pingwin 3.0.
W październiku wyszukiwarka Google wprowadziła kolejną aktualizację algorytmu – Pingwin 3.0. Jej celem jest podniesienie pozycji domen, do których prowadzą wartościowe linki.
Wyszukiwarka wyżej pozycjonuje strony, które mają linki z wartościowych działań – wpisów z mediów społecznościowych czy publikacji ciekawych treści na swoich stronach internetowych. Gorzej oceniane są natomiast linki z typowych do tej pory miejsc – katalogów, niskiej jakości blogów i for internetowych.
Obecnie wprowadzona wersja Pingwina jest już szóstą w historii Google. Jak informuje Pierre Far, pracownik Google na stanowisku Webmaster Trend Analyst, proces przeliczania wyników cały czas ma miejsce i może potrwać jeszcze kilka tygodni. Ciągle zatem będziemy obserwować zmiany w wynikach wyszukiwania.
Na chwile obecną trudno jest przewidzieć, jak ustrzec się przed zmianami. Jedno jest jednak pewne – musimy skupić się na działaniach opartych na dywersyfikowaniu sieci linków i tworzenia wartościowych treści.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!